sobota, 30 sierpnia 2014

LBA

Pytania , na które mam odpowiedzieć:
1. Ile masz blogów ?
2. Gdzie mieszkasz ?
3. Która klasa ?
4. Jakiej jesteś wiary ?
5. Kogo lubisz słuchać ?
6. Motto na dziś :….
7. Lubisz dzieci ?
8. Jak masz na imię ?
9. W przyszłości chcesz się zająć blogowaniem i pisaniem zawodowo ?
10. Napisz coś o sobie :) 
No więc:
1. Mam 2 blogi, razem z BMN oczywiście :) Drugi to :http://n-toy-fanfiction.blogspot.com/2014/08/rozdzia-4.html 
2. Okolice Starogardu Gdańskiego   dokładniej Sucumin. Mała wieś na Pomorzu ;)
3. Dopiero 2 gimnazjum :D
4. Chrześcijańskiej 
5. Uuu dużo tego.. Z zespołów myślę ,że : One Direction, Deorro. A z wokalistów : Ed Sheeran, Paluch, Kamil Bednarek, Kasia Popowska, Grzegorz Hyży, Demi Lovato, Jasmine Thompson, Dawid Podsiadło,Jamal,Grubson :D
6.,,Życie ma jedną zasadę, chcesz czy nie musisz dawać radę'' :) 
7. Tak :)
8. Weronika 
9. Myslę ,że to raczej rodzaj pasji. Mam inne plany :D
10. Cos o sobie.. Jestem Weronika, mam 14 lat. Lubię czytać książki, najbardziej romanse :) Jestem emocjonalna, potrafię szybko się wzruszyć do łez. Czasem umiem być wredna czy złośliwa, ale myślę ,że tak mają wszyscy :) Uwielbiam szalone i spontaniczne akcje. Często się śmieje. Zbyt szybko komuś ufam. To chyba tyle ;)
Dziękuje za nominacje ;)

2 komentarze: